Help me to click on the ads please.. Thx..

Wednesday, June 17, 2009

可不可以爱我- 卢学睿

Yes, the weird part is.. I actually like sad songs more than other songs.. this is another nice song.. but.. very sad song actually.. but how many of you guys will ask someone to love you? you can try your best to earn someone's love.. but ultimately.. it is up to the person to love you or not? or maybe it is up to the condition to decide whether loving you is the most appropriate decision? This is a song named " Can you love me?"




The lyrics :

为什麽如此的安静
为什麽明明想靠近 却还在迟疑
努力的我保持镇定 努力开拓话题
最後却溃不成军

为什麽如此的美丽
深刻的烙在心里 最温柔的酷刑
每一天无法不想你
连闭上眼睛 怎麽都是你

你可不可以爱我 可不可以想我
虽然我对自己没有一点的把握
别害怕我难过
告诉我你真实的感受
至少忐忑能告一段落

你可不可以爱我 可不可以看我
反正看或不看 我依然失魂落魄
成全不是美德 拒绝也不是一种罪过
你能给我 快乐还是寂寞


为什麽如此的美丽
深刻的烙在心里 最温柔的酷刑
每一天无法不想你
连闭上眼睛 怎麽都是你

你可不可以爱我 可不可以想我
虽然我对自己没有一点的把握
别害怕我难过 告诉我你真实的感受
至少忐忑能告一段落

你可不可以爱我 可不可以看我
反正看或不看 我依然失魂落魄
成全不是美德 拒绝也不是一种罪过
你能给我 快乐还是寂寞

想念燃烧个不停
我快只剩灰烬
你是我的呼吸

你可不可以爱我 可不可以想我
虽然我对自己没有一点的把握
别害怕我难过 告诉我你真实的感受
至少忐忑能告一段落

你可不可以爱我 可不可以看我
我依然失魂落魄
成全不是美德 拒绝也不是一种罪过
你能给我 能给我什麽
快乐还是寂寞

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails